Szanowni Państwo, drodzy Melomani,
Już w pierwszych minutach rozpoczęcia sprzedaży biletów odnotowaliśmy wyjątkowo duże zainteresowanie. Liczba wejść na stronę filharmonii znacznie przekroczyła dotychczasowe rekordy.
Niestety, pomimo wszelkich starań podjętych w ostatnich latach – w tym rozbudowy i wzmocnienia infrastruktury internetowej – nie udało się uniknąć problemów technicznych, które były od nas niezależne.
Wiemy, że dla wielu z Państwa próba zakupu biletów była w związku z tym utrudniona lub wręcz niemożliwa.
Serdecznie przepraszamy za te niedogodności. Zapewniamy, że podjęliśmy wszelkie możliwe działania, by jak najszybciej przywrócić pełną stabilność systemu. W tym momencie proces sprzedaży, zarówno przez internet jak i stacjonarnie, przebiega bez problemu. Państwa komfort i satysfakcja wciąż są dla nas priorytetem.
Dziękujemy za wyrozumiałość i ogromne zainteresowanie naszymi koncertami.
Bądź zawsze na bieżąco. Zapisz się do newslettera.